Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2015

21 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝ ΤΑ ΔΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Μήπως αν και σου αρέσει το δικτυακό μάρκετινγκ, σου συμβαίνουν πράγματα   στην εταιρία σου  και στη γραμμή  αναδοχής σου που σε απογοητεύουν; Μήπως έχεις κάποια από τα 21 παρακάτω δείγματα
1.  Μήπως δεν έχεις καμία ουσιαστική υποστήριξη από την αναδοχή σου για το πώς θα κτίσεις την επιχείρηση;
2.  Μήπως δεν υπάρχει σύστημα μάρκετινγκ για εκπαίδευση δική σου και των  νέων σου συνεργατών;
3.  Μήπως δεν υπάρχει εκπαίδευση και αξιόλογη υποκίνηση από την εταιρία σου;
4.  Μήπως νοιώθεις  στην ατμόσφαιρά μια κουλτούρα «υπάρχει μόνο ένας δρόμος αυτός που σου δείχνω εγώ»;
5.  Μήπως  ο ανάδοχος σου στο τέλος του μήνα σου ζητά να κάνεις αγορές στο όνομα του για να μην χάσει τις αμοιβές του; Είναι εκείνος ό ίδιος που σου έλεγε ότι βγάζει πολλά λεφτά και ξέρει να σου δείξει πώς να βγάλεις και εσύ. Θυμάσαι;
6.  Μήπως σε πιέζουν για υποχρεωτικές μεγάλες αγορές –υπό το πρίσμα πάντα όμορφων δικαιολογιών- με αποτέλεσμα αντί να βγάζεις χρήματα να βάζεις μόνο χρήματα;
7.  Μήπως σου ζητάνε να ενισχύσεις άλλους συνεργάτες να πιάσουν τους στόχους τους με την «υπόσχεση» πως θα έρθει κι εσένα η σειρά σου να ενισχυθείς;
8.  Μήπως στο σύστημα αμοιβών δεν διατηρείς για πάντα μια θέση που κατάκτησες;     
9.  Μήπως δεν γνωρίζεις όταν κλείνει ο μήνας τι ακριβώς αμοιβή θα πάρεις;
10.              Μήπως αυξάνονται διαρκώς οι τιμές των προϊόντων και υπάρχουν διαρκείς ελλείψεις;
11.              Μήπως η παράδοση των προϊόντων δεν είναι και από τα καλύτερα σημεία της εταιρίας  σου;
12.              Μήπως η εταιρία σου δεν είναι επίσημα εγκαταστημένη στην Ελλάδα;
13.              Μήπως δεν υπάρχει online σύστημα εγγραφών και παραγγελιών;
14.              Μήπως η συνέχεια των αμοιβών σου εξαρτάται από το πόσους νέους συνεργάτες στρατολογείς κάθε μήνα;
15.              Μήπως δεν έχεις ελευθερία να αναπτυχθείς σε όσο πλάτος και βάθος θέλεις;
16.              Μήπως δεν υπάρχει γραπτή πολιτική και κώδικας ηθικής δεοντολογίας;
17.              Μήπως ακούς πολλές υποσχέσεις για μεγάλες αμοιβές και μετά την απαράδεκτη και παραπλανητική φράση «είναι απλό, γίνεται εύκολα, όλοι μπορούν να το κάνουν» , ή «όλοι κάνουμε το ίδιο»;
18.              Μήπως η γραμμή αναδοχής σου δεν έχει νοοτροπία και πρακτική ηγεσίας και στόχο να δημιουργεί ηγέτες , αλλά αντίθετα αρχηγιλίκια κα ενδιαφέρον μόνο για τα δικά της μπόνους;
19.              Μήπως η εταιρία σου δεν έχει διαρκή δημιουργία νέων προϊόντων κάθε χρόνο;
20.              Μήπως όταν λες ένα πρόβλημα σου η απάντηση κλισέ είναι «δεν έχεις μεγάλη λίστα» ή «δεν έχεις μεγάλο γιατί»;
21.              Μήπως δεν μπορείς να απαντήσεις ΑΜΕΣΩΣ ΝΑΙ στο ερώτημα « αν δεν ήσουν συνεργάτης , θα αγόραζες τα προϊόντα στη λιανική από κάποιον συνεργάτη
Το Δικτυακό Μάρκετινγκ όμως είναι μια πρόταση για καριέρα που κανένα από τα παραπάνω δεν έχουν σχέση με όσα υπόσχεται ο κλάδος και πραγματικά μπορεί να προσφέρει. Και για αυτό δεν φταίει το δικτυακό μάρκετινγκ.
Σε κάθε κλάδο υπάρχουν οι επαγγελματίες και οι μη επαγγελματίες. Και ο επαγγελματισμός σίγουρα δεν σχετίζεται με το πόσα χρήματα βγάζει κάποιος, αλλά με το πώς τα βγάζει .
Σε αυτόν κλάδο σε προσέλκυσε η μεγάλη υπόσχεση της  δυνατότητας οικονομικής ελευθερίας και χρονικής ανεξαρτησίας. Η δυνατότητα να κάνεις την δική σου επιχειρηματική οντότητα , να είσαι αφεντικό του εαυτού σου, σε μια επιχείρηση που μπορεί να σε κάνει να βγάλεις πολλά χρήματα με νόμιμο και ηθικό τρόπο, αξιοποιώντας  τα ταλέντα σου, που δεν μπορούσες αλλού να αξιοποιήσεις.
Και αυτό είναι αλήθεια . Είναι η δυνατότητα. Δεν σημαίνει όμως ότι μπορεί να γίνει και πραγματικότητα από όλους, και με κάθε αναδοχή και με κάθε εταιρία. Όπως επίσης δεν είναι αλήθεια  ότι το δικτυακό μάρκετινγκ είναι απλό και κάνει για όλους. Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι ένα επάγγελμα που αν δεν μάθεις να το κάνεις σωστά με τρόπο που να ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ , δεν πρόκειται ποτέ να βγάλεις λεφτά, και δυστυχώς ίσως εξακολουθείς να χτίζεις όχι το δικό σου όνειρο , αλλά  μόνο το όνειρο άλλων , (που παλιότερα ήταν τα αφεντικά σου και τώρα ή γραμμή αναδοχή σου). Ενώ αν γίνεις επαγγελματίας όλοι θα κτίζουν στην γραμμή σου ο καθένας το όνειρο του με τη βοήθεια της αναδοχής και έτσι θα κτίζεται και δικό σου.
ΟΜΩΣ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΣΑΙ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ
Το δικτυακό μάρκετινγκ είναι Ο ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΣ δρόμος για επιχειρηματική προσπάθεια , χωρίς τον κίνδυνο να χάσεις χρήματα , που μπορεί να σου δώσει στα χέρια τα κλειδιά μιας μεγάλης καριέρας και  ενός υπέροχου τρόπους ζωής. Εσύ τώρα πρέπει να ανοίξεις με αυτά τα κλειδιά την σωστή πόρτα και μετά να ακολουθήσεις το σωστό μονοπάτι. Αυτά είναι δική σου επιλογή.
Και να δεχθώ ότι όταν κάποιος μπαίνει για πρώτη φορά σε μια εταιρία δικτυακού μάρκετινγκ, δεν ξέρει  ότι η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟΙΦΑΣΗ ΕΙΝΑΙ  ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΑΔΟΧΟΣ του. Ούτε επίσης ξέρει με ποια κριτήρια να διαλέξει τον ανάδοχο του.. Να το δεχθώ.
Όμως  την 2η ή 3η ή πολλαπλή φορά; Δεν πρέπει να το μάθει;
Αλλιώς η ιστορία επαναλαμβάνεται ,αλλά αυτή τη φορά στη χειρότερη εκδοχή , στην εκδοχή της φάρσας.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ-ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΒΟΛΙΕΣ ΣΟΥ
Ναι . Αν σου αρέσει το δικτυακό μάρκετινγκ. Αν γνωρίζεις ότι εκεί είναι το μέλλον σου. Όμως εξακολουθεί να σε απογοητεύει η σημερινή σου πραγματικότητα, αυτό δεν σημαίνει ότι φταίει το δικτυακό μάρκετινγκ.
Έλα να μιλήσουμε. Γνώρισε με και επέλεξε  με ΕΣΥ με ΓΝΩΣΗ  ΩΣΑΝΑΔΟΧΟ ΣΟΥ . Μπορεί να είναι η συνεργασία μας τόσο οκληρωτική που να σε πάει γρήγορα στα όνειρα σου. Κι εγώ θα κάνω ότι μπορώ σε αυτή την κατεύθυνση. Ένα είναι σίγουρο.
Μαζί μου δεν θα έχεις κανένα από αυτά τα 21  ζητήματα.
Και αυτό που έχω ΜΟΝΟ να σου υποσχεθώ είναι πως θα είμαι ειλικρινής μαζί σου . χωρίς καμία δεύτερη σκέψη σε αυτό.
Επίσης θέλω να ξέρεις πως επέλεξα το δικτυακό μάρκετινγκ γιατί ΕΧΩ ΠΕΙΣΤΕΙ πως είναι ο μόνος αξιοπρεπής τρόπος για έναν μέσο άνθρωπο να κάνει μια μεγάλη περιουσία η οποία θα του επιτρέψει να πραγματοποιήσει όσα θέλει και να συνεισφέρει σε ευρύτερους κοινωνικούς σκοπούς.
ΚΑΝΕ ΑΥΤΑ ΤΑ 4 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ
1)  Επισκέψου την ιστοσελίδα μου για να δες ποιος είμαι και ποια η επαγγελματική  μου ιστορία. Για να την επισκεφθείς ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ
2)  Δες το video μου Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ . Για να το δεις ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ.
3)  Δες το video μου ΟΙ 7 ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Για να το δεις ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ.
4)  Επισκέψου το blog μου Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ και διαπίστωσε τη φιλοσοφία μου και το πώς μπορώ να βοηθώ συνεργάτες και πελάτες μου. Για να το επισκεφθείς ΠΑΤΗΣΕ ΕΔΩ

Και όταν τα κάνεις αυτά , θα είμαστε έτοιμοι να κάνουμε μια ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΗ επαγγελματική/επιχειρηματική συζήτηση, για να δούμε αν ο τρόπος που εγώ κάνω δικτυακό μάρκετινγκ , είναι μια διέξοδος στα σημερινά σου προβλήματα και ανησυχίες , και αν μπορείς να με εμπιστευθείς και να σε εμπιστευθώ , ώστε στη συνέχεια  έρθεις μαζί μου , για να δημιουργήσουμε τον  ΔΙΚΟ ΣΟΥ δρόμο επιτυχίας .

Αν πάλι δεν συμφωνήσουμε να συνεργαστούμε, τουλάχιστον θα έχουμε την χαρά της γνωριμίας μας  και θα βγούμε σοφότεροι από αυτή την αλληλοσυχέτιση.
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Michail Mavrovouniotis

Ιδρυτής του Megaservice Net Δίκτυο
Spiritual Life Coach-Lifestyle Trainer 
Μέλος ΑΝΜΡ {(Network Marketing Professionals Association)
Forever Business Owner (FBO)- Manager  στη Forever Living Products
Skype: mickmav
http://www.michailmavrovouniotis.com/ Η Προσωπική ΜΟΥ ΣΕΛΙΔΑ
http : // foreverhellas FLP com /    ΔΙΚΤΥΩΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ
https://www.facebook.com/michail.mavrovouniotis   ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK




Δεν υπάρχουν σχόλια: