1. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ, δεν είναι πια το ίδιο πράγμα .
2. Οi πιο χρήσιμες μορφές του μάρκετινγκ "καταναλώνονται" εθελοντικά
3. Το αποτέλεσμα του δικτύου είναι ο πιο δυναμικός παράγοντας στον κόσμο των ιδεών.
(Το Νο 3 βασίζεται στο γεγονός ότι η κουλτούρα αλλάζει τα πάντα σχετικά με το πως ζούμε τις ζωές μας, και η κουλτούρα κατευθύνεται από το αποτέλεσμα του δικτύου.... η κοινωνία δουλεύει επειδή είναι κάτι που κάνουμε μαζί).
Οι μεγάλες εταιρίες φυσικά αγνοούν αυτές τις αλλαγές.
(από το Blog του Seth Godin)
_______________________________________________________________________
Τι λέτε; Συμφωνείτε;
Τι επιπτώσεις έχουν αυτές οι αλλαγές στον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα;
Ποια είναι ΜΙΑ ενέργεια που θα κάνετε ΑΜΕΣΩΣ για κάθε μία αλλαγή, ώστε να αποκομίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα ;
Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Business & Life coach
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου